KRÍZISKÖZPONT 0-24h
+36 30 995 2525
Mit jelent a segítségnyújtás?
- 0-24 órás telefonos készenléti szolgálat
- A közúti baleset okozta krízishelyzet felszámolása
- A sérült jármű helyszíni szükség-javítása, vagy javítóműhelybe szállítása
- A sérült jármű hazaszállítása, tárolása
- Személyi sérülés esetén az egészségügyi ellátás megszervezése
- Pót-gépkocsivezető kiküldése
- Folyamatos tájékoztatás az ügy állásáról
Teljes körű kármenedzsment
- 0-24 órás készenléti szolgálat
- A biztosítási kárbejelentés szakszerű megtétele
- A kárszemle megszervezése a lehető legrövidebb időn belül a biztosítóval szerződésben álló kárszakértői iroda útján
- A javítási költségek egyeztetése a biztosítóval
- A kárrendezéshez szükséges valamennyi dokumentum összegyűjtése és a lehető legrövidebb időn belüli eljuttatása a biztosítóhoz
- Kisebb összegű károk gyorsított kifizetése a biztosító felhatalmazása alapján